Najcześciej zadawane pytania:


JAK KUPIĆ WYBRANĄ OFERTĘ?

Zamówienia można składać przez naszą stronę internetową. Przyjmujemy je 24/7 przez cały rok. Aby złożyć zamówienie wystarczy wybrać interesujący Cię pakiet i kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA”.

CZY MUSZĘ BYĆ ZAREJESTROWANY NA STRONIE INTERNETOWEJ, ABY DOKONAĆ ZAKUPU?

Nasi klienci nie muszą rejestrować się na stronie. Dane do logowania wyślemy wraz z zamówieniem w wiadomości e-mail. Po zalogowaniu na stronę uzyskasz dostęp do Twojego profilu gdzie możesz ustalić lub zmienić termin realizacji.

CZYM RÓŻNI SIĘ VOUCHER OD KARTY PODARUNKOWEJ?

Przy składaniu zamówienia na voucher od razu należy wybrać tor, auto i ilość okrążeń. Takie dane będą na nim widoczne, nie będzie natomiast na nim widoczna cena usługi. W przypadku zamówienia karty podarunkowej, widnieje na niej cena. Obdarowany sam zdecyduje o wyborze auta, toru i pakietu okrążeń. Jeśli przekroczy wartość na karcie, zostanie przekierowany do dopłaty.

JAKĄ WARTOŚĆ MAJĄ KARTY PODARUNKOWE?

Karty podarunkowe dostępne na naszej stronie mają wartość od 300 zł do 5000 zł.

JAK MOGĘ ZREALIZOWAĆ KARTĘ?

Kartą podarunkową można zapłacić za zakupy na stronie internetowej www.autonator.pl wprowadzając kod karty w polu „Karta podarunkowa lub kod rabatowy” w podsumowaniu KOSZYKA. Po kliknięciu przycisku „zrealizuj” kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość karty podarunkowej. Kartę należy zrealizować najpóźniej na 30 dni przed upływem jej ważności.

CZY ZA WSZYSTKIE AUTA MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ PODARUNKOWĄ?

Do wyboru osoby realizującej kartę pozostają następujące auta: Lamborghini Gallardo, KTM X-BOW, Ferrari F430, Subaru Impreza WRX, V-STORM, Nissan GTR, Porsche 911 Carrera, Ford Mustang, Ariel Atom, BMW M Power (E46), BMW BiTurbo Performance, Aston Martin DB9, Mitsubishi Lancer Evo 10, Subaru STI Turbo, KTM X-BOW Cup. Można nią zapłacić także za ubezpieczenie i filmy zakupione do tych aut. Jeśli w KOSZYKU znajdą się INNE SAMOCHODY niż wskazane, ich CENA NIE ZOSTANIE ODJĘTA od kwoty do zapłaty. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na inne auta bądź kurs driftingu.

ILE RAZY MOGĘ UŻYĆ KARTY?

Kartę można wykorzystać tylko raz. Niewykorzystana kwota nie może być ponownie użyta i nie jest zwracana.

ILE OKRĄŻEŃ MOŻNA WYKUPIĆ W RAMACH DANEJ KARTY?

Liczba okrążeń jest uzależniona od półki cenowej aut, z której zostanie wybrany przejazd. Przekroczenie kwoty na karcie podarunkowej wiąże się z dopłatą do usługi.

CZY KARTĄ PODARUNKOWĄ MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA USŁUGI DLA KILKU OSÓB?

Tak, osoba obdarowana kartą dowolnie dysponuje kwotą na niej zawartą. Realizując kartę podarunkową można wybrać usługi dla kilku osób.

W JAKI SPOSÓB I KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONY PREZENT?

Są dwie możliwości wysłania zamówionego vouchera bądź karty podarunkowej. Pierwszy to wysyłka w formie elektronicznej tuż po złożeniu zamówienia na adres e-mail osoby zamawiającej (usługa w formacie PDF gotowa do wydruku). Drugi to wysyłka kurierem, która zazwyczaj trwa 2-5 dni. Wysyłamy w pudełeczku gotowym do wręczenia. Usługa jest dodatkowo płatna, jej koszt to 19zł. Wysyłkę kurierem można zaznaczyć w KOSZYKU.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

Dostępne są dwie formy płatności. Wpłatę można uiścić przelewem tradycyjnym lub skorzystać z systemu płatności internetowych PayU. Przesyłek kurierskich nie wysyłamy za pobraniem.

DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY PRZELEWEM TRADYCYJNYM?

Na wpłatę możemy zaczekać do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, chyba że czas jaki pozostał do wybranego terminu realizacji wynosi nie więcej niż tydzień. Zaksięgowanie płatności musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji, aby złożona rezerwacja była ważna. W przypadku opóźnienia wpłaty, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

DLACZEGO KUPON JEST WCIĄŻ NIEAKTYWNY PO DOKONANIU WPŁATY PRZELEWEM TRADYCYJNYM?

Zaksięgowanie płatności może potrwać nawet do 3 dni roboczych. Otrzymanie wpłaty potwierdzimy przesyłając elektroniczną fakturę VAT. Od tego momentu status zamówienia zmieni się na aktywny.

CZY MOGĘ WRĘCZYĆ NIEAKTYWNY (NIEOPŁACONY) KUPON?

Kupon, który otrzymasz jest od razu gotowy do wręczenia. Osoba obdarowana nie jest informowana o statusie płatności. Również wygląd kuponu nie ulega zmianie po aktywowaniu.

JAK ZAMÓWIĆ FILM Z PRZEJAZDU?

Usługa nagrywania jest dostępna w KOSZYKU. Koszt filmu z przejazdu jednym autem wynosi 70 zł, z dwóch aut 120 zł, z trzech aut 180 zł. Nagrywamy kamerą 360 stopni w jakości 4K. Podczas odtwarzania istnieje możliwość obracania obrazu w dowolnym kierunku. Nagranie wysyłamy w postaci prywatnego linku na wskazany email w ciągu 6 tygodni od dnia realizacji przejazdu. Nagrywanie przejazdu można zakupić także na torze podczas rejestracji.

CZY ZAMÓWIONY KUPON MOŻNA ZWRÓCIĆ?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu. W tym celu skontaktuj się e-mailowo z Biurem Obsługi Klienta.

JAKIE INFORMACJE PODANE SĄ NA VOUCHERZE?

Na voucherze podane są następujące informacje: wybrane auto, tor, dystans oraz imię i nazwisko osoby obdarowanej. Dodatkowo zamawiający może zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

JAKIE INFORMACJE PODANE SĄ NA KARCIE PODARUNKOWEJ?

Na karcie zamieszczona jest jej wartość oraz lista aut, spośród których będzie można dokonać wyboru, a także imię i nazwisko uczestnika. Dodatkowo zamawiający może zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

DLACZEGO NA VOUCHERZE NIE MA WYBRANEGO TERMINU JAZDY?

Na Voucherze nie widnieje zarezerwowany termin, ponieważ możesz dokonać jego zmiany. Termin rezerwacji najlepiej ustalić 2-3 tygodnie przed imprezą, aby być pewnym dostępności auta i miejsca na torze. Zmiany terminu realizacji można dokonać najpóźniej 7 dni przed imprezą.

JAK MOGĘ DOKONAĆ EDYCJI INFORMACJI NA ZAMÓWIONYM KUPONIE?

Istnieje możliwość zmiany treści życzeń. W tym celu zaloguj się na stronie www.autonator.pl/vouchery Po dokonaniu edycji pobierz kupon ponownie. W przypadku podania nieprawidłowych danych osobowych lub kontaktowych, zgłoś błąd do Biura Obsługi Klienta.

CZY JEDEN VOUCHER MOŻE ZOSTAĆ ZREALIZOWANY PRZEZ DWIE LUB WIĘCEJ OSÓB?

Niezależnie od liczby okrążeń oraz liczby samochodów zakupionych w ramach jednego Vouchera, przejazd w całości realizuje osoba, której imię i nazwisko widnieje na Voucherze.

CO OZNACZA LICZBA OKRĄŻEŃ PODANA JAKO: NP. 1+1, 3+3…?

Taki zapis pojawia się w pakietach obejmujących jazdę co najmniej dwoma autami. Oznacza to, że uczestnik pokona wskazaną liczbę okrążeń każdym z samochodów (np. po 1, po 3…). Podany w usłudze dystans stanowi całkowitą liczbę kilometrów, którą obdarowany prezentem pokona wszystkimi autami.

KIEDY REALIZOWANE SĄ PRZEJAZDY?

Przejazdy realizowane są w sezonie letnim od maja do października w terminach podanych na stronie https://www.autonator.pl/kalendarz-imprez Od listopada do kwietnia nie realizujemy przejazdów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.

GDZIE ZNAJDĘ AKTUALNE TERMINY PRZEJAZDÓW?

Dostępne terminy można sprawdzić w zakładce TERMINY. Przejazdy realizujemy tylko w podanych datach. Klienci muszą się do nich dostosować, ponieważ w sezonie co tydzień jeździmy na innym torze. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o dokonywanie rezerwacji najlepiej z miesięcznym wyprzedzeniem.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ ZAREZERWOWANY TERMIN?

Osobie realizującej przejazd przysługuje prawo do zmiany terminu realizacji, nie później niż 7 dni przed imprezą. Można samodzielnie zmienić termin po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej. W przypadku problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ DOKONAĆ REZERWACJI TERMINU, JEŚLI VOUCHER JEST NIEAKTYWNY (NIEOPŁACONY)?

Rezerwacji terminu można dokonać już w koszyku na etapie składania zamówienia. Zaksięgowanie płatności (aktywowanie Vouchera) musi nastąpić nie później niż 7 dni przed wybraną datą realizacji.

CZY MUSZĘ OD RAZU PODAWAĆ TERMIN REALIZACJI VOUCHERA?

Zamawiający nie musi wybierać terminu przejazdu przy składaniu zamówienia. Osoba, która otrzyma Voucher sama będzie mogła wybrać termin w późniejszym czasie. Wybierając termin podczas składania zamówienia, dokonujesz wiążącej rezerwacji – niepojawienie się obdarowanego na torze w ustalonym terminie jest równoznaczne z realizacją vouchera. W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z nami najpóźniej na 30 dni przed upływem ważności Vouchera.

KIEDY OTRZYMAM SZCZEGÓŁY ZWIĄZANE Z ZAREZERWOWANYM PRZEJAZDEM?

Dokładny harmonogram imprezy jest wysyłany do uczestników na maila ok. 7 dni przed eventem. W przypadku braku wiadomości na 3 dni przed zarezerwowanym terminem należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

CO ZABRAĆ ZE SOBĄ NA TOR?

Osoby realizujące przejazd jako kierowca powinny zabrać ze sobą na tor wydrukowany voucher/vouchery, dowód osobisty oraz prawo jazdy. Osoby realizujące przejazd jako pasażer powinny mieć ze sobą voucher/vouchery i dowód osobisty.

JAK NALEŻY SIĘ UBRAĆ?

Załóż ubranie, w którym czujesz się dobrze i obuwie z płaską/wąską podeszwą. Ważne, aby Twoje ruchy były swobodne.

CZY MOGĘ NA TOR ZABRAĆ ZE SOBĄ OSOBY TOWARZYSZĄCE?

Za wstęp na tor nie pobieramy opłat, więc obecność osób towarzyszących jest mile widziana. Osoby biorące udział w imprezie mogą robić zdjęcia, nagrywać pamiątkowe filmy. Niektóre tory dysponują strefą cateringową oraz trybunami.

CZY MOGĘ ZABRAĆ ZE SOBĄ OSOBĘ TOWARZYSZĄCĄ DO SAMOCHODU, JEŚLI REALIZUJĘ PRZEJAZD W CHARAKTERZE KIEROWCY?

Niestety, nawet jeśli ilość miejsc w aucie pozwala na zabranie ze sobą pasażerów to ze względów bezpieczeństwa uczestnik realizuje przejazd WYŁĄCZNIE w towarzystwie instruktora.


Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami kontakt@autonator.pl bądź zadzwoń: Biuro Obsługi Klienta jest czynne: 9:00-17:00 - od poniedziałku do piątku.

Ranking samochodów
99%
KTM X-BOW
98%
Lamborghini Gallardo
97%
Ferrari F430
96%
Ariel Atom
Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności