Zamówienia można składać przez naszą stronę internetową. Przyjmujemy je 24/7 przez cały rok. Aby złożyć zamówienie wystarczy wybrać interesujący Cię pakiet i kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA”.
Nasi klienci nie muszą rejestrować się na stronie. Dane do logowania wyślemy wraz z zamówieniem w wiadomości e-mail. Po zalogowaniu na stronę uzyskasz dostęp do Twojego profilu gdzie możesz ustalić lub zmienić termin realizacji.
Przy składaniu zamówienia na voucher od razu należy wybrać tor, auto i ilość okrążeń. Takie dane będą na nim widoczne, nie będzie natomiast na nim widoczna cena usługi. W przypadku zamówienia karty podarunkowej, widnieje na niej cena. Obdarowany sam zdecyduje o wyborze auta, toru i pakietu okrążeń. Jeśli przekroczy wartość na karcie, zostanie przekierowany do dopłaty.
Karty podarunkowe dostępne na naszej stronie mają wartość od 300 zł do 5000 zł.
Kartą podarunkową można zapłacić za zakupy na stronie internetowej www.autonator.pl wprowadzając kod karty w polu „Karta podarunkowa lub kod rabatowy” w podsumowaniu KOSZYKA. Po kliknięciu przycisku „zrealizuj” kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość karty podarunkowej. Kartę należy zrealizować najpóźniej na 30 dni przed upływem jej ważności.
Do wyboru osoby realizującej kartę pozostają następujące auta: Lamborghini Gallardo, KTM X-BOW, Ferrari F430, Subaru Impreza WRX, V-STORM, Nissan GTR, Porsche 911 Carrera, Ford Mustang, Ariel Atom, BMW M Power (E46), BMW BiTurbo Performance, Aston Martin DB9, Mitsubishi Lancer Evo 10, Subaru STI Turbo, KTM X-BOW Cup. Można nią zapłacić także za ubezpieczenie i filmy zakupione do tych aut. Jeśli w KOSZYKU znajdą się INNE SAMOCHODY niż wskazane, ich CENA NIE ZOSTANIE ODJĘTA od kwoty do zapłaty. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na inne auta bądź kurs driftingu.
Kartę można wykorzystać tylko raz. Niewykorzystana kwota nie może być ponownie użyta i nie jest zwracana.
Liczba okrążeń jest uzależniona od półki cenowej aut, z której zostanie wybrany przejazd. Przekroczenie kwoty na karcie podarunkowej wiąże się z dopłatą do usługi.
Tak, osoba obdarowana kartą dowolnie dysponuje kwotą na niej zawartą. Realizując kartę podarunkową można wybrać usługi dla kilku osób.
Są dwie możliwości wysłania zamówionego vouchera bądź karty podarunkowej. Pierwszy to wysyłka w formie elektronicznej tuż po złożeniu zamówienia na adres e-mail osoby zamawiającej (usługa w formacie PDF gotowa do wydruku). Drugi to wysyłka kurierem, która zazwyczaj trwa 2-5 dni. Wysyłamy w pudełeczku gotowym do wręczenia. Usługa jest dodatkowo płatna, jej koszt to 19zł. Wysyłkę kurierem można zaznaczyć w KOSZYKU.
Dostępne są dwie formy płatności. Wpłatę można uiścić przelewem tradycyjnym lub skorzystać z systemu płatności internetowych PayU. Przesyłek kurierskich nie wysyłamy za pobraniem.
Na wpłatę możemy zaczekać do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, chyba że czas jaki pozostał do wybranego terminu realizacji wynosi nie więcej niż tydzień. Zaksięgowanie płatności musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji, aby złożona rezerwacja była ważna. W przypadku opóźnienia wpłaty, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zaksięgowanie płatności może potrwać nawet do 3 dni roboczych. Otrzymanie wpłaty potwierdzimy przesyłając elektroniczną fakturę VAT. Od tego momentu status zamówienia zmieni się na aktywny.
Kupon, który otrzymasz jest od razu gotowy do wręczenia. Osoba obdarowana nie jest informowana o statusie płatności. Również wygląd kuponu nie ulega zmianie po aktywowaniu.
Usługa nagrywania jest dostępna w KOSZYKU. Koszt filmu z przejazdu jednym autem wynosi 70 zł, z dwóch aut 120 zł, z trzech aut 180 zł. Nagrywamy kamerą 360 stopni w jakości 4K. Podczas odtwarzania istnieje możliwość obracania obrazu w dowolnym kierunku. Nagranie wysyłamy w postaci prywatnego linku na wskazany email w ciągu 6 tygodni od dnia realizacji przejazdu. Nagrywanie przejazdu można zakupić także na torze podczas rejestracji.
Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu. W tym celu skontaktuj się e-mailowo z Biurem Obsługi Klienta.
Na voucherze podane są następujące informacje: wybrane auto, tor, dystans oraz imię i nazwisko osoby obdarowanej. Dodatkowo zamawiający może zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.
Na karcie zamieszczona jest jej wartość oraz lista aut, spośród których będzie można dokonać wyboru, a także imię i nazwisko uczestnika. Dodatkowo zamawiający może zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.
Na Voucherze nie widnieje zarezerwowany termin, ponieważ możesz dokonać jego zmiany. Termin rezerwacji najlepiej ustalić 2-3 tygodnie przed imprezą, aby być pewnym dostępności auta i miejsca na torze. Zmiany terminu realizacji można dokonać najpóźniej 7 dni przed imprezą.
Istnieje możliwość zmiany treści życzeń. W tym celu zaloguj się na stronie www.autonator.pl/vouchery Po dokonaniu edycji pobierz kupon ponownie. W przypadku podania nieprawidłowych danych osobowych lub kontaktowych, zgłoś błąd do Biura Obsługi Klienta.
Niezależnie od liczby okrążeń oraz liczby samochodów zakupionych w ramach jednego Vouchera, przejazd w całości realizuje osoba, której imię i nazwisko widnieje na Voucherze.
Taki zapis pojawia się w pakietach obejmujących jazdę co najmniej dwoma autami. Oznacza to, że uczestnik pokona wskazaną liczbę okrążeń każdym z samochodów (np. po 1, po 3…). Podany w usłudze dystans stanowi całkowitą liczbę kilometrów, którą obdarowany prezentem pokona wszystkimi autami.
Przejazdy realizowane są w sezonie letnim od maja do października w terminach podanych na stronie https://www.autonator.pl/kalendarz-imprez Od listopada do kwietnia nie realizujemy przejazdów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Dostępne terminy można sprawdzić w zakładce TERMINY. Przejazdy realizujemy tylko w podanych datach. Klienci muszą się do nich dostosować, ponieważ w sezonie co tydzień jeździmy na innym torze. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o dokonywanie rezerwacji najlepiej z miesięcznym wyprzedzeniem.
Osobie realizującej przejazd przysługuje prawo do zmiany terminu realizacji, nie później niż 7 dni przed imprezą. Można samodzielnie zmienić termin po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej. W przypadku problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Rezerwacji terminu można dokonać już w koszyku na etapie składania zamówienia. Zaksięgowanie płatności (aktywowanie Vouchera) musi nastąpić nie później niż 7 dni przed wybraną datą realizacji.
Zamawiający nie musi wybierać terminu przejazdu przy składaniu zamówienia. Osoba, która otrzyma Voucher sama będzie mogła wybrać termin w późniejszym czasie. Wybierając termin podczas składania zamówienia, dokonujesz wiążącej rezerwacji – niepojawienie się obdarowanego na torze w ustalonym terminie jest równoznaczne z realizacją vouchera. W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z nami najpóźniej na 30 dni przed upływem ważności Vouchera.
Dokładny harmonogram imprezy jest wysyłany do uczestników na maila ok. 7 dni przed eventem. W przypadku braku wiadomości na 3 dni przed zarezerwowanym terminem należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Osoby realizujące przejazd jako kierowca powinny zabrać ze sobą na tor wydrukowany voucher/vouchery, dowód osobisty oraz prawo jazdy. Osoby realizujące przejazd jako pasażer powinny mieć ze sobą voucher/vouchery i dowód osobisty.
Załóż ubranie, w którym czujesz się dobrze i obuwie z płaską/wąską podeszwą. Ważne, aby Twoje ruchy były swobodne.
Za wstęp na tor nie pobieramy opłat, więc obecność osób towarzyszących jest mile widziana. Osoby biorące udział w imprezie mogą robić zdjęcia, nagrywać pamiątkowe filmy. Niektóre tory dysponują strefą cateringową oraz trybunami.
Niestety, nawet jeśli ilość miejsc w aucie pozwala na zabranie ze sobą pasażerów to ze względów bezpieczeństwa uczestnik realizuje przejazd WYŁĄCZNIE w towarzystwie instruktora.
Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami kontakt@autonator.pl bądź zadzwoń: Biuro Obsługi Klienta jest czynne: 8:00-16:00 - od poniedziałku do piątku.